News.

Idag har vi vart iväg med svärmor och köpt mosaik och alla tillbehör som behövs till helgen då köket i sommarstugan ska bli klart. När jag höll alla verktygen så fick jag nästan lite flashbacks, det är nog fan som att cykla. Hur som helst så tror jag att det kommer bli riktigt bra, ni får se sen till helgen när jag fått lagt upp en bild :-)

Jag har även fixat en ny header, vad tycker ni om den?
Måste erkänna att jag tycker den blev förbannat bra ;-)

Strax ska vi kila i säng, älsklingen är trött efter sin övertid idag och jag känner hur energin sakta försvinner och inte är lillfisan direkt pigg heller så det är lika bra att kila i säng och mysa lite :-)

Kommentarer
Postat av: caroline

Det blev faktiskt riktigt snyggt. Du kan ju få göra om min med =) hehe. Ses Imorrn.

2012-04-03 @ 21:27:22
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0