Onsdagsfika.

Idag har vi vart nere på stan med Carro och Wilda, blev en trevlig lunch och lite shopping till småflickorna :-) Igår kväll när vi lagt oss så hörde jag världens kras och flög upp ur sängen. Det är så att mellan hall och vardagsrum så ska det vara en dörr och på sidan av dörren så är det två glasrutor, den längst ner hade gått sönder. Hur vette fasen men katterna hade röjt runt och på något sätt lyckats ha sönder den..

KUL. Hyresvärden säger att vi måste bekosta det själva också vilket jag inte tycker känns ok eftersom det ändå var en olyckshändelse och vi hyr, hade vi haft en bostadsrätt så hade jag haft lättare att acceptera det men nu ör det bara att betala och vara glad. Hoppas inte att det kostar för mycket bara..

Nu ska jag städa undan lite för snart kommer älsklingen hem och då ska det fixas middag!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0