Så gött äre!!!

Min bankman ringde precis, har jag inte världens bästa bankman?! Han fixade så klart det jag ville fast med en ändring. Planen var att höja mitt nuvarande banklån och lösa in det hemska studielånet + få ut lite extra till csn återkravet jag fick igår på dryga 15 000..

Han kom i alla fall fram till att det inte skulle löna sig att lösa studielånet då det är lite lägre ränta där och han ville ju inte lura mig så han rekommendera att jag har kvar det men han höjer så jag kan betala återkravet och även lösa in min sista kredit hos klarna, aldrig mer klarna säger jag bara!

Så fort jag fått hem papprena, skrivit på dom och skickat tillbaka dom är det klart, då är det bara att vänta in stålarna och sedan betala av skiten.

Sen ska här börja sparas på riktigt! Hej hus! ;-) Lillfisan ligger och sover så nu har även jag krypit ner i sängen, ska försöka vila lite i alla fall :-) go natt!


Kommentarer
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

det är bra att ha lite kontakter då ju också, som din man om han kan kan vi anställa för en dag som fotograf, har redan lagt med det i budgeten :D haha om han vill. Ja känns inte som man vill stå o baka dagen innan helller.. det har man nog inte tid med :D skönt att du har en sån bra bankman förresten =) och skönt att lite löste sig av det =)kram

2012-04-24 @ 15:20:53
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Ann-Mari

Va skönt för dig att det gick att ordna! Sen blir det spara, spara, spara!! Så ni kanske kan få lite kontantinsats till ngt radhus el. liknande i framtiden, lycka till! KRAM.

2012-04-24 @ 23:12:07

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0