Skänker en tanke..

Igår kväll fick vi veta att en bekant hastigt lämnat oss.. Det är så ofattbart och så orättvist! En sån lycklig tjej som skulle flytta in i nybyggda huset med sin blivande man och deras fina son.. Bara över en natt så förändras allt.. Mitt hjärta gjorde så ont när jag tänkte på familjen som så plötsligt förlorade sin dotter, syster, mamma, sambo, faster och svärdotter..

Varför ska alltid de som är så fina och lyckliga människor tas ifrån oss alldeles för tidigt?
Det finns inga ord för hur orättvist livet kan vara.. Det känns som en käftsmäll ibland och det får en verkligen att uppskatta sin egen familj mer än vad man trodde var möjligt.

Ta vara på varandra, man vet inte när det tar slut.. Även om jag bara träffat dig ett par gånger så känns det så hemskt, mina tankar är hos din familj och jag vet att du vakar över dom.

Jag kommer pussa och krama mina älsklingar lite extra, jag älskar min familj så otroligt mycket och min kärlek till er blir bara starkare för varje dag som går!

Ta hand om era nära och kära lite extra ♥


Kommentarer
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Hon tackar och bockar :P ses i veckan nåt? Ja men det är ju så, forftfarande helt tagen...sjukt!

2012-04-30 @ 19:40:48
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0