Söndagshäng.

Vi hade super trevligt igår, jag var dock den som åkte hem först då min lilla prinsessa var allt annat än nöjd över att mamma inte var hemma.. Men, det kommer fler gånger och nästa gång ska det dansas hela natten lång! ;-) Tack tjejer!

Idag har vi varit hos Elin och Magnus och fikat, My fick äntligen träffat Mio och jag tror minsann dom tyckte om varandra ;-) My slocknade i sin vagn så fort vi gick därifrån, det tar på krafterna att umgås med pojkar ;-) haha. Sedan har vi varit hos Richards syster och hennes sambo och grillat, fi faaaan vad gott det var säger jag bara! Nu är våren minsann här på riktigt!

Jag fick pillat lite på balkongen förut också och ska fixa ännu mer imorgon när jag lämnat Nova hos veterinären för kastrering, bilder får ni imorgon. (På balkongen asså, inte på katten ;-) ah, det kanske kommer nån bild på katten med, haha).

Efter att jag vart på balkongen blev jag snorförkyld på två sekunder, mina ögon kliade som aldrig förr.. är det pollen tro? Hoppas inte!! Nu ska vi strax kila i säng så jag återkommer imorgon med lite mer kraft.

Sweet dreams gott folk!

Dammade ni också av grillen idag?

Mysan och sötaste Mio :-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0