Måndag igen.

5 timmar innan lillan vaknade första gången inatt, så skönt! Men med tanke på hur hon busade och hade sig igårkväll så är jag inte förvånad :-) Första natten på länge som jag sovit fantastiskt bra faktiskt. Nu har jag precis bytt gardiner i köket, ska byta i vardagsrummet också man får ju passa på medan busfröt sover :-)

Efter samtalet med mamma och pappa igår så var jag mer taggad än nånsin för att verkligen komma igång med träningen och jag sa till och med till Richard att "imorgon ska jag träna" men tror ni inte att jag vaknar mitt i natten alldeles dunderförkyld? Jag har ont i halsen och är snorig som få. Aja, det får bli massor med té och promenader med vagnen istället.

På fredag åker vi ner till västkusten och min familj, som jag längtar! :-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad skönt att du har fått sova ordentligt i natt! Nu när hon börjar bli större blir det säkert oftare :) Krya på dig! kram

2012-04-16 @ 11:24:13
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0