13 februari.

Nu har vi fixat pass till My, kan ni tänka er - dom små får egna pass MED foto och som gäller i 5 ÅR!! haha, lite komiskt faktiskt om ni frågar mig :-) Nu är det bara att vänta på att det blir färdigt så man kan hämta det. Med middagen i magen ska jag nu ta mig en dusch och sedan ska jag luta mig tillbaka i soffan framför tv:n.

Imorgon blir det en liten sväng ner på stan för att träffa Mia och hennes lilla Noella :-)
Med tanke på att jag inte fick somna om imorse och jag nu är ganska så trött så hoppas jag på en god natts sömn så jag blir av med det sista av min förbaskade förkylning. På onsdag bär det ju av söderut, wiiiee!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det var ju faktiskt lite märkligt att det ska vara ett foto med.. hon lär ju knappast se likadan ut om 5 år som hon gör nu i alla fall...



Glad alla hjärtans dag!



kram

2012-02-14 @ 15:26:23
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Sandra- Med Pojke I Magen

åhh vad härligt! Vart bär de av?

2012-02-14 @ 18:45:56
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0