Big city life.

Idag fotade älsklingen bandy i Stockholm, under tiden så gick jag och lillfisan runt i gamla stan och längs drottninggatan. Det blev lite shopping och som vanligt så blev det nästan bara till My ;-)
Det var riktigt skönt att gå runt där i solskenet, man får verkligen en energiboost och längtan efter sommar blir bara större och större.

Jag unnade mig ett riktigt varmt skumbad igårkväll och jag tror faktiskt att det får bli ett nu också, det kan vara skönt efter en dag på stan :-)


Kommentarer
Postat av: Marie

Underbara sol! Vi tog en promenad igår och jag satt ute en stund i trädgården där det var lä och det var helt underbart! Ge mig mer sol nu :) kram

2012-02-27 @ 09:11:22
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tack!

Jag blev super nöjd, ska bara hitta fina saker att ha på den så det inte blir en avlastningsplats som vårat databord blev.. Ingen dator där inte :)



Allt bra?

2012-02-27 @ 12:51:27
URL: http://sandraaas.se
Postat av: Sandra

Jag har letat länge på blocket efter något att fixa till själv men aldrig hittat. Så när jag kolla Jysk bladet för någon vecka sen så var det nedsatt till 1500kr så jag slog till direkt.

Åkte direkt på kvällen och beställde :)



Nej fy vad trist när alla är sjuka hela tiden..

Vi är friska nu, jag och alexander ska strax köra iväg och tvätta bilen in och utvändigt.



2012-02-27 @ 13:18:01
URL: http://sandraaas.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0