Energyboost!

Var nere på dalgatan och solade förut, shit vad skönt det var! Jag har inte solat på nästan ett år och det var verkligen precis vad jag behövde! Det gäller ju så klart att skydda snittet för man vill ju inte ha ett fult ärr och mitt ärr har läkt jättefint och min barnmorska tyckte till och med att det hade börjat blekna vilket är kul att höra. Det får nog bli att investera i ett solkort sen när jag fyllt år och lönen trillat in, tänk vad lite sol kan göra för själen?

Jag låg verkligen och drömde mig bort och för första gången på länge kunde jag slappna av till 110%, det var bara jag liksom och man behöver verkligen sånna små stunder ibland, även om de bara varar
en kvart, tjugo minuter :-)

Vad brukar ni unna er själva?

Kommentarer
Postat av: Emelie- Mamma till Wilde ♥

Jag har börjat träna det tycker jag känns som lite vardagslyx.

2012-02-06 @ 20:20:19
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: Emelie- Mamma till Wilde ♥

sv: 8-10 veckor tror jag de rekommenderar att man väntar. Men man får ju vara försiktig med magmusklerna i början.

(är op i magen två ggr)

2012-02-07 @ 11:55:42
URL: http://ebrathen.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0