Halsfluss?

Skönt att man vaknar och känner hur halsen kliar så in i h-vete! Näsan den rinner ju så klart också, vore väl konstigt annars.. F-n jag fyller ju år om 8 dagar, halvvägs till 50 ffs, jag får inte bli sjuk! Blää.
Jag har i alla fall sovit riktigt gott i vår nybäddade säng, jag och lillan somnade väl strax efter 22 och vaknade vid halv 3. Efter att ha matat lillan och vart uppe på toa var det ju omöjligt att somna..

Jag tänkte mycket på en sak som en god vän sa om vänner och började reflektera lite över mina vänner och några enstaka händelser som stack ut och som fortfarande gör mig förvirrad och besviken till max. Det är ingen som kan förstå hur enormt roligt det är att ha funnit en vän här uppe som verkligen förstår mig och allt jag går/gått igenom. Nu har jag ändå bott här ett tag och har ett par som jag vill betrakta som vänner men en sak är säker:

Mia, du är verkligen en gudagåva till den här skit stan' ;-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag säger detsamma om dig! =) Är så glad att man äntligen har fått träffat en vän som du här uppe.

Massor av kramar

2012-02-11 @ 23:04:15

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0