Lillfisan.

Eftersom Richard ska iväg ikväll och döma innebandy så tänkte jag vara hurtig och förbereda maten i tid och eftersom det blir potatisgratäng, som tar lite längre tid på sig, skulle jag förbereda den. Lillan somnade till i babysittern, jag satte på lite musik och efter en stund så hörde jag att hon vaknade till.
Jag plockade upp henne och höll henne samtidigt som jag vevade i den vita såsen till gratängen. När jag går runt med lillan i köket för att lugna henne lite så drar hon plötsligt en spya och jag hör hur det plaska till på golvet.
Mums.

Jag lägger tillbaka henne i babysittern och går sedan och lägger tröjan i tvättkorgen och sen passar jag på att ställa in gratängen i kylen. Jag går sen och kollar till lillan som verkar ha lugnat ner sig och jag tror helt enkelt att allt som behövdes var att "lätta på trycket" för det tog nog inte ens 2 min innan hon slockna :-)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: Ja, jag har inget ont att komma med iaf :) Yes, jag bor kvar i Södertälje, bor numera i Brunnsäng :)

2012-02-12 @ 11:46:37
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0