Planera dop.

Jag sitter nu och försöker planera lite inför lillfisans dop. Jag har bestämt mig för att skapa en ny tradition, en egen tradition - jag ska nämligen sy hennes dopklänning. Yes, det ska jag. Jag älskar att sy och hade ju faktiskt MVG i syslöjd i skolan höhö ;-)

Jag har även börjat kika lite på kyrkor osv och imorgon blir det att ringa runt, det återstår dock att hitta ett bra datum och hoppas på att kyrka och lokal är ledigt.
Sedan är det bara att börja planera tårtor osv, jag hade tänkt att göra tårtorna själv - det är ju så grymt roligt att pyssla jue! hihi.

Längtar tills jag får alla saker till hennes klänning så jag kan börja sy den också ifall att den inte skulle bli bra så måste man ju ha en back-up plan så jag ska försöka hitta någon fin klänning att köpa ifall mitt försök blir pannkaka.

Men nu ska jag återgå till mina vimplar!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken mysig ny tradition :) Ska bli kul att se den färdig! lycka till! kram

2012-02-22 @ 13:12:22
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0