Vilken dag!

Idag känner jag mig faktiskt rätt positiv. Jag ska erkänna att den senaste tiden så har mina hormoner spelat mig ett spratt emellanåt och jag känner hur humöret ändras värre än Balder på Liseberg. Jag vet inte vad det beror på faktiskt men ena dagen kan jag känna mig tip top och andra dan så känner jag mig bara bitter. Det är sjukt jobbigt att åka en sån bergodalbana men som jag sa imorse, jag tror att jag behöver börja träna. Jag tror verkligen att det är ett bra sätt att få utlopp för allt som pågår inombords som jag inte kan sätta ord på ibland.

Nu är tvättstugan klar i alla fall. Lillan ligger i babysittern och sover, hon har varit väldigt duktig idag! Legat i babysittern och tittat på tv och rätt som det är så slocknar hon vilket ger mig massor av möjligheter att göra lite nytta eller i alla fall göra något. haha.

Nu ska jag passa på att ta tag i berget av tvätt som ligger på sängen!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: Hehe jag misstänkte det! Ni har inte planer på att flytta till Göteborg då? Yes, jag är född och uppvuxen här!

2012-02-13 @ 12:31:15
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv: Jag förstår att det är klurigt det där. Men vad gör man inte för kärleken? Jag är rätt sugen på Norrköping då jag har släkt där :)

2012-02-13 @ 14:41:15
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv: Nyköping gillar jag :)

2012-02-13 @ 19:02:39
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0