7 januari

Vilken natt..! Lillan tvärvägrade att sova i sin säng igen. Hon blev aldrig mätt heller, det kändes som hon tömde mig på allt jag hade och ändå var det inte tillräckligt.. Hon somnade jättebra på mitt bröst när jag låg på soffan på kvällen men sen när det var dags att sova "på riktigt" då blev hon både pigg och hungrig.. Jag försökte ge henne nappen och den tog hon en stund, sen dög inte den heller.

Kl 01 gav jag upp, då tog jag med henne och vi la oss i våran säng. Efter att ha vart uppe och rätt pigg hela kvällen så kände jag efter klockan tolv att min energi började dö ut. Vi la oss i sängen, ammade igen och efter lite stök och bök så somnade My, jag somnade strax efter. Det kändes dock inte som att jag fick sova speciellt länge innan det var dags att äta och byta blöja igen..

Sen somnade vi igen och vaknade vid 8 imorse.. Det blev som sagt inte många timmars sömn för min del inatt och det känns kan jag lova.. Jag har huvudvärken allan.. Förkylningen verkar ha släppt i alla fall men mitt huvud behöver extra mycket kärlek och omvårdnad idag.

Richard ska iväg och fota hockey om en timme och droppar han av mig och lillan på vägen så kan vi kolla KappAhl och handla lite smått på Maxi för att sedan ta en promenad hem med vagnen. Det är fint väder idag med så jag hoppas att lite shopping + frisk luft ska göra susen för huvudet.

I eftermiddag så ska vi ta och höja tv:n lite, den hamnade lite för lågt när vi satte upp den och sen har jag lite städning som jag inte kan smita från längre..

Visst känns det som söndag idag?

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0