Bortamatch.

Idag var vi på bvc, 2 månaders kontroll. Lillan är nu hela 57cm lång och väger 4,4kg! Min lilla flicka växer så det knakar och hon följer kurvan så fint :-) Efter kontrollen mötte vi upp Mia och hennes lilla Noella, vi spenderade en heldag ihop med en trevlig fika och lite mysig shopping, det var lika roligt som vanligt och alltid lika bekvämt. Och jag säger bara det, jisses vad bra vi klickar - vi är så lika, det är så himla roligt :-)
Vi ska ses nästa vecka igen och då blir det ett hembesök hos dom med massa pyssel på schemat, mitt huvud fullständigt snurra idag när vi började prata pyssel, jag fick så mycket idéer och det ska bli riktigt kul att se vad vi hittar på :-)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tror jag såg dig och Mysan igår på Kappahl :)

2012-01-20 @ 11:37:17
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Marie

Så kul med en pysselvän! Det är perfekt när man behöver bolla idéer.. jag försöker göra det med sambon men har är sådär måttligt intresserad och överlåter allt sånt åt mig :) kram

2012-01-24 @ 11:38:49
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0