Budget lyx.

Jag gick bort till Ica förut och köpte mjölk (förstår inte hur jag lyckades glömma det igår?), då såg jag även att dom hade liljor för 10:-, jag var ju bara tvungen att köpa 2 och gud vad fint de står i vardagsrummet! Jag tycker att det är något med vita liljor som utstrålar lyx, tycker inte ni det?
I de flesta inredningstidingar och i filmer osv så ser man alltid fina vita liljor och jag tycker det ser så fräsch och lyxigt ut :-)

Hur fina är dom inte då?



Idag kom även mina tapetprover som jag beställt från Måleributiken, jag har beställt därifrån en annan gång så den här gången fick Richard registrera sig ;-) Dom har nämligen ett erbjudande som är helt fantastiskt och det är att man får 2 st tapetprover gratis och det är alltid fraktfritt. Vill man ha fler prover så kostar dom sedan 29 kr / st vilket är jättebra pris och proverna är 1 meter långa! Jag har tidigare ramat in lite tapeter och nu när vi har skaffat ny "tv-bänk" så ska jag använda en del där. Vi har nämligen två skåp på väggen, det ena har en glasdörr som man kan sätta in bilder i om man inte vill ha den som den är och jag har två tapeter som kommer bli såå snygga där - frågan är bara, vilken ska jag använda först? Båda är ju såå snygga! hihi.

Det är jättesvårt att visa hur de verkligen ser ut men den till höger har en silvermetallicfärgad bakgrund. Hade den inte kostat närmare 1500kr / rulle så hade jag absolut haft en fondvägg någonstans med den tapeten! ;-)


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0