Dumma förkylning!

Igår vaknade jag åter igen med ont i halsen och snorig näsa, kände mig även lite febrig. Det bådar inte gott det här. Vad sjutton har jag av alla människor gjort? Jag hann ju inte ens bli helt frisk från förra förkylningen som varade i 3 förbannade veckor.

Må du brinna i helvetet!!

Jag hoppas att det hjälper med té, varma duschar och att hålla sig inomhus + mycket vila så klart. Jag har varken tid, ork eller lust att vara sjuk nu.. igen!

Aja, idag är det "fredag". Skönt för alla er som jobbar och sliter varje dag ;-)
Jag har precis dragit igång en tvättmaskin - åh vad skönt att ha en egen tvättmaskin! - var tvungen att tvätta överdraget till lillans babysitter då nån av katterna tydligen tyckte väldigt illa om den och pissade på den..! Nu ligger hon i sin säng i alla fall, så jag ska försöka passa på att ta en dusch och sen ska jag faktiskt sätta i mina nya extensions.
Hoppas på bra resultat jao.


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0