Fina, fina söndag.

Det var riktigt jobbigt igår kväll. Lillan skrek som bara den och hon kunde verkligen inte sluta, det hjälpte inte ens med att försöka ge henne bröstet. Hon gallskrek verkligen och det gjorde ont i varje liten del i mitt hjärta. Efter en bra stund så tog hon ändå bröstet, jag visste ju att hon var både hungrig och trött men jag tror dessutom att hon hade väldigt ont i magen. Sista gången jag kollade på klockan var 00:00 och vi somnade strax efter det.

Vaknade till nån gång vid 4, gav henne bröstet men hon snuttade bara lite grann så jag antog att hon inte var hungrig för hon somnade om igen och sen var vi uppe vid halv 7 för blöjbyte och lite mat. Sen somnade vi en liten stund.

När jag bytt blöja på henne så var hon klarvaken så jag la henne i vagnen i vardagsrummet medan jag fixade med alla sladdar runt tv:n, hon låg och bökade och grät lite grann men jag lät henne vara och efter en liten stund vart det bara tyst. Hon slockna. Nu vaknade hon till efter att ha sovit i vagnen lite mer än en timme. Det gör mig glad. Mycket glad.

Nu är det dags för mat, sen blir det ut och ta lite frisk luft :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra- Med Bebis I Magen

Åh vad jobbigt, och jag förstår att de gjorde ont i dej.. Man måse ju känna sig helt hjälplös?



SV

haha nää den var rätt stor :D

Oj från götet till södertälje.. Jag hade nog låtit killen få flytta.. ;) Fast de rä som du säger, man måste u börja nånstans...

Själv flytta ja till södertälje i december 04 tror ja.. Då hamnade jag i Ronna och hade aldrig varit i södertälje...

Vart i tälje bor ni?

2012-01-15 @ 18:53:08
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Sandra- Med Bebis I Magen

haha de kan ja tänka mej.. DOm flesta som bott/ bor i södertälje vill bara bort därifrån.. Jag fick förfrågan 1000 gånger varför ja flytta dit.. Jag hade inget bättre svar än att de va där jag fick lägenhet snabbt :D

Vart bodde ni nånstans?

2012-01-15 @ 20:20:12
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Marie

Nu låter det som att hon är ganska duktig på att sova :) Vad skönt att du också hinner få lite sömn emellanåt! Kul att du ska börja bygga naglar själv, det har jag också funderat på många gånger, men känner inte riktigt att jag har tiden att lära mig det... Lycka till! kram

2012-01-16 @ 09:25:33
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0