Fortfarande..

Natten har gått ganska bra, My sov visserligen på mitt bröst (fortfarande..) och igår eftermiddag var jag så trött efter att ha ammat så vi somnade på soffan i hela 2 timmar! Det var behövligt!
Idag har jag faktiskt lagt henne i vagnen efter att hon ätit och båda gångerna har hon somnat. Jag la henne precis och jag tror faktiskt hon gillar att sova där. Kanske ska testa att ha vagnen bredvid sängen inatt?
Idag ska vi på kalas hos Richards mormor som fyller år, imorgon ska vi till hans mamma som fyller 50 på måndag men eftersom hon rymmer och spenderar en vecka på Gran Canaria så får vi fira henne imorgon - jag är ju inte alls avis på Gran Canaria för övrigt. Jag tycker det här regnet är supermysigt.

(Hade ni vart här nu och hört mig säga det så hade ni känt ironin, lite svårt att få fram det här dock. haha.)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0