Inrednings-dille.

Åh jag sitter och tittar på en massa inredningstips, vi ska fixa lite i vardagsrummet. Vi har fått upp tv:n på väggen så nu ska vi ha något att ha spelkonsollerna och förstärkare i men även nåt till våra spel. Jag har äntligen hittat de perfekta hyllorna! Försöker dock hitta vart dom säljs.. Jag vet att de finns hos Ellos men dom tar 999kr för 2st och det tycker jag är lite mycket. De finns nämligen 4 olika för 999kr hos Ilva men dom kunde man inte beställa via hemsidan.

Jag har sett att folk skriver att de finns på Bolagret och Mio också men jag hittar ingenting på nätet så vi får väl kolla i butikerna kanske om de finns där. Ingen som vet annars vart man kan få tag på dessa underbara hyllor?


Kommentarer
Postat av: Linn

Dom finns på bolagret i Skärholmen:)

2012-01-04 @ 14:50:31
Postat av: Marie

Bolagret är det nog jag också har sett dem på! Men jag tror att även jotex.se och ilva har dem! Jättefina är de!

kram

2012-01-05 @ 09:26:53
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0