Knep & knåp.

Vart iväg och handlat mat, käkat middag, matat lillfisen, försökt få lillfisen att somna, skrattat lite med lillfisen, spikat planer för imorgon - pyssel och åter pyssel med bästa Mia - nu ska jag försöka knåpa ihop en ny header som matchar bloggens nya stil. Sen ska jag även pilla ihop en tatuering till Richard.

Vi ska nämligen tatuera oss hos "min" tatuerare när vi åker ner till min familj då jag fyller år. Så här kommer min 8:e tatuering se ut:


Den kommer att placeras precis under vänster nyckelben :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad FIN! Vart tatuerar du dig? :)

2012-01-25 @ 20:26:13
Postat av: ingemar

jätte fina gaddningar men densom emma skall ha ta och sära på datumet flyttas ner en liten bit

2012-01-25 @ 20:37:38
Postat av: Marie

Det är så fint med tatueringar med barnens namn! Oj, har du så många! Vad är det för några motiv, förutom den du har bild på här i bloggen :)

kram

2012-01-26 @ 12:36:37
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0