Liten blir stor.

Idag var jag och My åter på bvc, det var 2 veckor sedan senaste kollen och vet ni vad?! Hon vägde idag 4kg! Hon växer så det knakar och jag tycker hon blir större för varje dag som går :-)
Nästa besök blir den 19:e, då ska hon få träffa nån barnläkare för en större koll.

Älsklingen plockade upp oss efter jobbet och vi drog till Sthlm en sväng för att hämta hans julklapp. Jo jag vet, men bättre sent än aldrig eller hur? hehe. Hade det inte vart för en massa strul så hade han ju så klart fått den tidigare men han blev glad i alla fall :-)

Vad fick han då? Jo, han fick en bakgrund till sitt studioset så nu har han en komplett hemmastudio :-) Tror ni det kommer fotas en massa hemma nu eller? Tror till och med jag ska få lite lektioner så jag kan fota lillan på dagarna när jag ändå inte har nåt för mig ;-)

Nu är det middag, bättre sent än aldrig även där ;-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad kul med studiobilder! Jag älskar att fotografera, men hinner inte med det och har inte så mycket kunskap som jag hade önskat! Men det kommer kanske tid till det också framöver :)



Ska bli kul att se dina bilder!



kram

2012-01-03 @ 09:19:56
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0