Milk and toast and honey.

God morgon! Uppe med tuppen jao, kl 8 steg vi upp imorse. Det roliga är att jag har inte kunnat sluta tänka på allt pyssel som jag och Mia snacka om igår, min hjärna har gått på högvarv och jag är så sjukt pysselsugen, jag skojar inte.

Nu har jag precis dammsugat, jag har en tvättkorg som jag måste ta tag i och sen måste jag ta tag i mig själv för älsklingen kanske slutar tidigare idag och då blir det redan vid halv 1 tror jag och då är tanken att vi ska åka direkt till Ikea. Då tänker ni säkert att "du har ju 3 timmar på dig" och ja, det stämmer men alla ni där ute som har småbarn - närmare bestämt bebisar - vet också att allt tar såå mycket längre tid nu. En miljon saker ska fixas och helst på en och samma gång och mitt i allt kaos så ska man fixa sig själv. Sen när du står där och knodden är påklädd och redo och du själv bara har skorna kvar så hör du hur det plötsligt smattrar till i blöjan. Det slår aldrig fel ;-)

Så ni förstår säkert att nu måste jag ta och sparka mig själv i arslet och börja fixa mig, My ligger i sin säng och bökar runt lite så innan hon börjar gallskrika och vilja ha mat - igen - så måste jag i alla fall hinna med och tvätta mig margarinfeta-hår. Urs.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0