Nagelteknolog.

Jag är så grymt sugen på att ta en utbildning nu när jag ändå är hemma och jag skulle verkligen vilja gå och bli nagelteknolog. Det skulle kunna bidra till lite goa extra pengar ;-) Synd bara att utbildningarna i sig kostar så mycket.. Richard föreslog att jag skulle börja döma innebandy men jag kan inget om innebandy och han sa visserligen att hans mormor t.o.m skulle kunna döma knattar så varför skulle inte jag kunna det?
Så svårt kan det väl inte vara? Sen är det ju väldigt goa extra pengar.

Men. I dunno.

Kanske är de ytterligare en fix idé jag fått som försvinner så småningom. Eller? Jag vill så gärna göra nånting och jag vill gärna tjäna lite extra pengar. Att göra naglar skulle vara perfekt för mig. Plattsättningen fortsätter att ligga lite på hyllan. Även om jag önska att den inte gjorde det. Nu har jag vart ifrån det så länge också. Minns jag ens hur man gör? Jo.. mindre saker kanske som kök. Men att lägga klinker på ett befintligt golv, skulle jag fixa det? Jag är tveksam. Det är synd. Men vad ska man göra.

Vet ni någon bra nagelutbildning som inte kostar multum så är det bara att tjoa till! :-)
Nu ska jag äta rester.

Oh no. En bajsblöja.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0