Nightie nightie.

Snart är det dags att kila i säng, älsklingen ska jobba imorgon som vanligt igen och jag och My ska till bvc för kontroll. Jag fick ju ett presentkort på H&M av svärföräldrarna så det får nog bli en liiiten titt där imorgon också i väntan på att Richard ska hämta oss. Jag har sett en sån söt dress där som jag skulle vilja köpa till lillan, hoppas bara dom har den i hennes strl.

Hon växer så det knakar nu i alla fall, jag känner verkligen att hon blir tyngre ;-)
Ska bli spännande att se imorgon hur mycket hon har växt eftersom det nu är 2 veckor sedan vi var där. Det blir även en efterlängtad fika med Mia och hennes lilla Noella imorgon - ska bli så mys!

Nej, lillan ligger nu i sin säng så det är dags för mig att göra mig iordning för sängen också så får vi väl se om hon vaknar till och vill ha mat (igen) under tiden. Hon är så himlans trött men vägrar ge sig, hon vill bara ligga i min famn och äta, haha! Förhoppningsvis går det bra att sova i sin egen säng inatt med tanke på att vi vart på vift i en hel vecka och inte sovit i vår egen säng mer än en natt och eftersom Richard ska jobba igen så är det lugnast om hon sover i sitt rum så vi andra också är utvilade :-)



Hur söt är inte den då?
149 kr på H&M, den måste ju My bara ha!
:-)


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0