Offline.

Oj, snacka om att jag varit dålig på att blogga det senaste..!
Jag har dessvärre sovit så dåligt och lillan har varit extremt bråkig och har inte velat bli lämnad själv. Hon har bara ätit och ätit och velat sova på mitt bröst, inget annat ställe har gått bra att sova på mer än 5 min. Så fort jag lagt ifrån mig henne så har hon vaknat och skrikit och inte velat somna om. Detta har tyvärr gjort att jag inte haft tid eller ork och lust att blogga.

Jag förstår inte vad som är fel, eller vad jag gör fel.
Ingenting duger, hon äter och äter somnar på mitt bröst men så fort jag lagt ifrån mig henne så har hon blivit jättegrinig och gallskriker och det enda som duger då är bröstet. Härom kvällen ville hon inte ens somna på mitt bröst, då höll hon bara på att bråka och åt fast hon kräktes och sen kändes de som man var inne i en ond cirkel. Det slutade med att vi la oss på soffan för att inte väcka Richard.

Jag ska försöka komma igång igen så jag hoppas ni har lite överseende med halvtaskigt bloggande denna veckan då jag måste försöka ladda batterierna. Jag har tagit upp barnvagnen då jag vet att hon alltid sover så bra i den när vi är ute och går, det är värt ett försök att rulla henne i den lite här hemma i alla fall.

Det där med att hitta en bra kvällsrutin är fan inte lätt asså.. Har ni några bra tips så lyssnar jag mer än gärna.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej har läst lite i din blogg och märkt att du har lite svårigheter med din dotter.

Jag har en 4månaders son och jag har haft liknande problem.

Jag fick lyfta in spjälsängen in i vårta rum och lägga han på mage. Då han började sova bättre. För då kände han inte sig lika ensam. Och allt blev bättre då han hörde att vi va i samma rum.

Mitt råd är att testa lägga henne i erat rum i sin säng.



Lycka till



2012-01-11 @ 11:16:51
Postat av: Marie

Det är helt förståeligt att du inte hinner blogga en massa! Ta hand om er och hoppas att ni snart får lite bra rutiner som fugerar för er! kram

2012-01-11 @ 15:19:15
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0