Spend money to make money.

Idag har jag suttit och kollat runt på en massa nagel grejer, jag har ju redan en massa men hittat en hel del andra roliga grejer som jag kommer behöva. Tacka vet jag ebay, där finns så mycket bra grejer till kalaspriser! Nu återstår det bara att vänta på att få hem sakerna, sen ska här byggas naglar!

Fick tipset av en kompis att kolla på youtube, det gjorde jag och hittade en hel del skitbra videos som visar steg för steg hur man bygger naglar så när mina grejer börjar trilla in ska jag sitta här hemma och öva och öva och sen när jag känner mig säker nog så kanske det finns några där ute som vill ha snygga naglar? ;-) Kul att så många visat intresse redan, känner att det här kan inte bli annat än skitbra ;-)

Sen hittade jag ett "program" som ska hjälpa mig tjäna pengar på bloggen, jag tänkte "va fan, värt att testa i alla fall". Gör ni det också, det kostar ju inget så man kan ju bara gå plus ;-)
Klicka på annonsen längst ner i inlägget så kommer ni direkt dit. Inga konstigheter alls.

Kommentarer
Postat av: frida

vill du öva på någon annan så hojta till jag är gärna försöjs kanin ;) kram

2012-01-15 @ 21:06:41
URL: http://fridanorrman.blogg.se/
Postat av: Sandra- Med Bebis I Magen

Jag blev medlem på den sidan igår... =)



SV

O prövar man man inte så vet man ju inte... Västergård är ju ett helt ok ställe..Min svägerska och svåger har nyss flyttat dit, från Lina...

2012-01-16 @ 11:30:11
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Vilken jätte härlig blogg jag råka hamna in på! så fin liten tjej ni har. Kramar!

2012-01-24 @ 11:46:49
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0