Tuesday.

God morgon!

Sitter nu och har precis fått i mig lite yoghurt, fy fan vad kallt det är här hemma asså. Jisses! Aja, vilken tur att jag ska ta en runda med dammsugaren och sedan en svängom med moppen, kanske får jag upp värmen lite då, haha. Idag ska jag försöka få pysslat lite faktiskt, efter att ha varit i Skärholmen igår med Mia så har jag nu det jag behöver för att i alla fall få målat om en korg/kruka som vi har, sen ska jag börja fundera på vad jag ska klä lillans förvaringsaskar i. Tapet eller tyg? Jag har ju i och för sig 5 st askar så man kan ju variera ;-)

Nu måste jag dock ta hand om lillfisen, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

hur gammal är hon? :)

2012-01-31 @ 18:57:10
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0