Väldigt bra dag!

Idag tog Richards föräldrar med sig My på en långpromenad med vagnen, cirkus 2 timmar vart det och under tiden fick vi äntligen rensat i källaren och åkt till återvinningen med en himlans massa skräp! Det var riktigt behövligt kan jag lova.

Efter promenaden var det dags för blöjbyte, sen mat och sen blöjbyte igen. Sen tokslockna hon i min famn och jag flyttade sen över henne till babysittern - som jag upptäckt att man kan vända fötterna på så den går att vagga, My älskar att ligga i den nu och kolla på tv ;-) - och hon sover där än vilket gör det möjligt för mig att börja med middagen, kanske hinner jag till och med unna mig en dusch? DET hade vart något efter den här produktiva dagen! haha.

Jag ska försöka pyssla lite till idag, jag fick klippt ut alla bitar till vimplarna - blev nog för många vimplar men hellre det än för få. Nej, nu är det middagsdags! Idag blir det kotletter i nån sås och potatis. Nam nam.



Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att få lite barnvakt en stund! Ha en mysig kväll! kram

2012-01-28 @ 18:16:57
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0