Vilken torsdag!

Det blev väl inte riktigt som vi hade planerat idag men det var lika trevligt som vanligt ändå! :-) Det började ju med att jag skulle åka förbi Maxi på vägen och köpa huvudvärkstabletter och hämta ut ett paket, tror ni inte att jag glömt plånboken hemma då? Jo, får åka hem igen och sen tillbaka.
Sen åkte jag till Mia och My som var alldeles övertrött hade inga planer alls på att låta oss pyssla, haha. Det var precis som att hon och Noella tittade på varann och bestämde sig för att vara vakna och lite bråkiga, fast Noella var ju hur snäll som helst. My ville bara ha mat hela tiden, inget annat dög och när hon väl ätit och jag såg hur trött hon var - då braka det till i blöjan och sen var det bara att börja om ;-)

Men vi hade jättetrevligt i alla fall, god lunch och alltid lika roligt prat!
På måndag pyser vi till Skhlm och kollar in Panduros pyssel, sen kanske man kan få smygstartat lite hemma tills nästa gång ;-) Man får ju ta och passa på medan lillfisen sover, vilket inte är så ofta nu på dagarna.

Jag ska faktiskt ta och tjuvstarta lite redan nu och klippa lite i tygerna men först - en bajsblöja att byta!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0