Regnig dag = shopping dag.

Idag vart det regnigt värre, men jag kan inte låta bli att tycka att det är mysigt :-) Jag och Mysan tar en sväng till Skärholmen idag för lite shopping, i eftermiddag ska jag även klippa mig. Jag känner att det är dags att få fixat håret ordentligt nu så en rejäl genomgång med saxen på salong Hårfin väntar, yeay!

Kände mig ganska utvilad när jag vakna, ännu en lyckad natt med lillan sovandes i sitt rum. Tre timmarsintervallerna är som sagt tillbaka med ett undantag inatt, nu återstår det bara att försöka få henne att vilja ta flaska med vatten under natten istället för mammas tutte.. Ja, jag hör verkligen hur osannolikt det låter! haha.

Nej, lite frukost och en dusch så är man människa och redo att ge sig ut!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0