To the westcoast baby.

Om lite mindre än 3 timmar åker vi till Södertälje Syd och inväntar tåget som för första gången på länge tar oss till västkusten. Det blir första gången som lillfisan åker tåg så jag är lite pirrig faktiskt, jag hoppas verkligen att det kommer gå bra!
Det jag är mest nojig över är alla grejer man ska ha med sig, vi kommer som sagt inte hem igen fören den 15:e så det blir ju en ganska redig väska med kläder både till mig och lillan. Nya vagnen får åka med idag också, skönt är ju att den går att fälla ihop på 2 sek och inte väger så mycket, sen ska ju bilstolen med också. Den kan man ju inte vara utan i nästan 10 dar.

Ojoj, hur ska det här gå.
Äsch, det kommer gå skita bra! :-)


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad mysigt med en liten resa! Det är till dina föräldrar ni ska va? det kommer säkert att gå hur bra som helst :) kram

2012-06-07 @ 11:18:17
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Sandra

Okej, ja dom är små och smidiga :)



Visst är huset gulligt? Vi hyr först ett år så får vi se om vi köper det efter det, skönt att kunna få känna om vi trivs innan vi binder upp oss :)



Kram

2012-06-07 @ 11:59:01
URL: http://Sandraaas.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0