16 mars

Igår kväll ringde min fina vän Sophia och berättade att hon kommer upp hit på onsdag och stannar en hel vecka! Jag vet nu att Richards överraskningsresa till oss är nästa helg men hur många dagar det är det vet jag inte, jag vet bara att vi inte kommer vara hemma hela veckan som Fia är här men en natt vet jag att hon kan stanna hos oss i alla fall, sen får vi se men jag hoppas så klart att vi får umgås en massa :-)

Idag är det fredag och jag är så sjukt godis och coca cola sugen!
För en vecka sedan bestämde jag mig för att det ska bli ändring, jag måste bli av med mitt coca cola beroende och jag kan inte äta godis mitt i veckan men nu är det ju faktiskt helg och på måndag drar träningen igång på allvar, då ska jag och Mia på zumba :-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0