Bangs.

God morgon! 2 ggr har vi somnat om efter att Richard drog till jobbet imorse. Det var minst sagt behövligt! Båda gångerna sov lillan bredvid mig i sängen istället för på mig, det kallar jag framsteg! :-)
Jag skulle lagt henne i sin säng igårkväll efter att hon somnat på mitt bröst men jag ville vänta en liten stund så jag var säker på att hon somnat, jag märkte att hon somnat jättetungt men det tog 2 sek innan det blev svart och jag vaknade några timmar senare, jag var sjukt trött jag med och väntade väl lite för länge så jag tröttade ut mig själv ;-)

Jag har blivit sjukt sugen på att klippa mig lite, jag har märkt att jag tappar grymt mycket hår nu när jag ammar och med tanke på hur slitet mitt hår är så skulle det kanske göra gott att toppa det lite men jag skulle faktiskt vilja klippa lugg, tror ni jag skulle passa i en J.Lo-lugg? ;-)


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0