My, min lilla lilla My.

Idag har lillan varit omöjlig, hon fick världens psykbryt och gallskrek - ingenting hjälpte men efter att ha gått runt med henne på armen så somnade hon i min famn och jag kunde, efter cirkus en timme, lägga ifrån mig henne och hon sov i en halvtimma på soffan i alla fall.

Nu har hon fått i sig lite alvedon och sina vitaminer och även lite mat så förhoppningsvis hjälper det hennes lilla mage som jag tror totalstrejkar idag :-(

Men en rolig sak, hon vände sig för första gången från mage till rygg idag!
Det gjorde mig väldigt glad!

Ikväll ska vi på fredagsmys hemma hos Mia och Noella, hoppas att My har fått ur sig allting så hon kan hålla sig lugn ikväll :-) Hon är så trött men så envis, eller så får hon ingen ro att sova :-/ Men så som hon skrikit idag så borde hon bli sådär skönt trött ikväll ;-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0