Oväntad egentid.

What to do? Richards föräldrar undrade om My ville komma ut på en promenad i det fina vädret och det ville hon ju så klart, mätt och belåten slocknade hon i vagnen och är nu ute på vift. Det gav mig helt plötsligt lite egentid då Richard är i Sthlm och fotar.

Vad ska jag göra då?
Det får bli en svängom med dammsugaren och sedan för ovanlighetens skull ska jag moppa golven! Senare idag när Richard är hemma igen får jag unna mig ett bad, ja så får det bli! :-)

Btw, Avicii var A W S O M E! Synd bara att folk tappar allt svennebanan vett när de dricker alkohol, att jag inte knocka den lilla fjortisen asså.. Ah, det var bra nära i alla fall. Och uppkäftiga blatte brudar har jag inte mycket för! Ursäkta mitt val av ord men jag står för det. Jag är inte rasist, absolut inte men den där bruden skulle haft en fet smäll på käften.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0