Say no more.

Ber om ursäkt för urusel uppdatering det sista, men helgen spenderades ute i sommarstugan i strängnäs och att ta tag i datorn och blogga har inte legat som prio sen vi kom hem.

Och inte blir det bättre nu heller, det råkar vara 30 grader och stekande sol och ja, vindstilla på min balkong och lillan sover så gott så ni kan ju säkert räkna ut att idag blir det inte så mycket mer än så här ;-)
Jag är snart tillbaka, jag lovar och då ska ni få se vad jag haft för mig de senaste dagarna.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt med sommarstuga! Och med varmt och soligt på balkongen, det kan jag sakna faktiskt, det blir inte riktigt lika vårvarmt i trädgården som på en balkong där det är helt vindstilla... men jag klagar inte! Ha en bra och solig dag! kram

2012-03-14 @ 09:31:41
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0