Liten blir stor.

För 6 månader sedan fick vi denna underbara lilla flicka, tänk vad tiden går fort! Det var det största jag har varit med om och att man kan älska någon så mycket är få förunnat, det finns inget jag inte skulle göra för min dotter. Hela mitt liv ska jag älska dig och jag kommer aldrig att sluta visa det för du är det finaste som hänt oss!

Mamma och pappa älskar dig!!


Såhär vid 6 månader kan Mysan:
- Sitta själv kortare stunder
- Suga på stortårna
- Krya/dra sig fram i sängen och på soffan
- Hålla sin nappflaska själv

Mysan tycker väldigt mycket om:
- att plaska i badkaret med mamma eller pappa
- äta mat och testa nya puréer
- när man pussar på magen och kittlar henne
- sin gåstol
- att prata med allt och alla
- när man "sniffar" på blöjan eller på magen.

Kommentarer
Postat av: Ingemar Andersson

Jätte fint sagt säg detta när hon blivit stor typ tonoring skulle tro att hon uppskattar det jag menar det med.

2012-05-23 @ 15:14:20

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0