Mammas flicka.

Igår flyttade jag in lillans säng i hennes rum, där sov hon så fint inatt och 3 timmarsintervallerna verkade vara tillbaka. Jag tror också att det var väldigt längesen jag sov så hårt som jag gjorde inatt, även om jag hade babyvakten under kudden ;-)

Läkaren tyckte att jag kunde testa att inte amma henne på natten utan att ge henne vatten istället så hon är hungrigare på dagen och inte känner att hon måste äta på natten, det hade ju vart toppen om man kunde få det att fungera. Dock var det inte lika lätt som jag kanske hade velat, flaskan var inte populär och det fick bli tutte istället men hon sov ju i sitt rum i alla fall, det är ju en början! :-)

Har ni några bra tips på nattrutiner så får ni gärna dela med er :-)

Nu ska vi snart hem till Elin och lilla Mio! :-)

(bild från i söndags)


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken superfin bild! Hoppas att ni kommer tillrätta med nattrutinerna snart :)

2012-05-31 @ 13:57:52
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Hej! Förlåt att jag inte hört av mig ang ny bloggdesign, har haft så mycket på sistone! Är det okej om jag tar tag i det nästa vecka? :)

2012-05-31 @ 19:43:04
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0