Natti natti

Nej, nu är det dags att försöka sova. Lillfisan ligger och sussar sött i sin säng och med tanke på hur mycket hon har sovit idag under dan så hoppas jag att hon kan sova ordentligt inatt i alla fall, hon har sovit flera timmar under dagen och det har inte hänt sen hon var nyfödd - om ens då.

Vi har haft en mysig grillkväll hos svägerskan och hennes sambo, jag fick dock lite tråkiga nyheter om min hund som mamma och pappa "adopterade", jag önskar med hela mitt hjärta att det inte är allvarligt och att dom kan hjälpa honom!

Imorgon ska vi hem till Mia och umgås lite så det är bäst att jag försöker somna nu när ögonlocken börjar kännas tunga, god natt på er!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken fin ny header du har med härliga bilder! Tråkigt med hunden, jag håller tummarna att det går bra! kram

2012-05-14 @ 14:23:41
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0