Prep.

Nu har jag äntligen kommit igång med dop-planeringen på riktigt! Det känns riktigt bra och jag hoppas att vi får ett jättefint dop. Nu under förmiddagen så har jag gjort fjärilar som jag ska ha som skyltar till alla bakverken, det ska vara en för t.ex bullar, en för varje tårta så man vet vad den innehåller mm. Tror det kan bli riktigt gulligt!

Nu håller jag på och kikar lite på tårtfyllningar, jag tänkte göra två stycken tårtor, den ena ska ha chokladmousse och den andra ska ha vaniljmousse som bas. Frågan är nu vad man ska ha till dessa baser? Jag tror jag ska ha Ahlgrensbilar fluff i den med vaniljmousse och kanske någon päronmousse i den med choklad.

Vad tror ni om det? Låter det som en god kombo eller kan det bara bli konstigt?


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0