Svacka.

Igår var vi i sthlm nästan hela dagen och gick runt halva stan kändes det som :-) Dock så känns det mer idag, både jag och lillfisan är snorförkylda, febriga och natten har vart allt annat än rolig :-( Jag har haft magkramper som heter duga, undrar om det var maten jag åt ute igår? Lillan har inte haft ro att sova heller, näsan är så snorig att hon har haft enorma problem med andningen, är det nån som vet när dom lär sig andas med munnen på riktigt?

Idag har vi papi hemma och jag har redan fått tagit igen 2 timmar sömn, mer kommer behövas för att man ska känna sig halv ok i alla fall.. Jag hoppas bara lillfisan blir frisk snart, nästa helg är det ju dop :-)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Krya på er :)

2012-05-07 @ 17:07:28
URL: http://CheerSarah.devote.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0