Underbara läsare

Jag blir så glad när jag ser att fler och fler är intresserade av en ny bloggdesign! Det värmer mitt kreativa hjärta ;-) Som jag sagt tidigare så är det bara att maila mig era önskemål, speciella bilder osv. En ny design kostar 100 kr och då gör jag om hela bloggen så klart och inte bara ny header.

Mikaela, jag kan inte komma in på din blogg då den är lösenordsskyddad, maila mig om du är intresserad! Jag gör jättegärna en ny design till dig :-)

Shit vilken bra lördag det här blev! Inte nog med att vi fick shoppat lite idag, jag fick pengar av f-kassan och jag vet inte varför, fotografen som skulle fota My's dop var bortrest men vi fick nu besked om att han kan fota - min lycka är gjord! Tack Magnus!

Och så har jag nu ett par bloggdesigner att pilla med - sweet, sicken lördag!
Nu blir det lite middag, pasta carbonara och sedan ska här städas! :-) Lika bra att passa på när man är in da mood änna ;-)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh, vad gulligt av dig, då ska jag maila dig under veckan!

2012-05-13 @ 21:25:32
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0