Åh vilken måndag!

Natten gick bra, lillan var hungrig vid halv 1 och sedan lite gnällig men efter ett blöjbyte och ytterligare lite amning somnade hon så gott på mitt bröst och vi vaknade sedan vid 4 och jag skulle lägga henne i sin lilla korg men det ville hon inte så vi gick upp, sedan fick hon i sig lite mat, blöjbyte igen, lite mys med pappa och runt 5 sov vi allihopa igen för att sedan vakna vid 8 och tro det eller ej men jag kände mig nästan lite utvilad! Underbart.

Solen sken in så fint i sovrummet, det är torrt ute och tydligen lite kyligt men vilken fin dag det är ute! Jag har nu ätit frukost, lillan ligger i sin korg och sover så gott så nu kommer hon sova ett par timmar innan jag måste väcka henne för mat så hon sen kan somna om igen. Hon är så tacksam på dagarna, får hon ammat ordentligt och myst tillräckligt så sover hon tills sen eftermiddag.

Det är så underbart att se henne sova, hon ser så fridfull ut, en riktig liten ängel är hon ♥

Här kommer en liten bild som jag tog på sjukhuset, fler bilder på prinsessan kommer allt eftersom.


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh så fin hon är!! Stort grattis!! kram

2011-11-28 @ 11:52:19
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com
Postat av: Elin Mios mamma

Visst de härligt med dom små liven och när man sova några timmar i rad är som en drömmmm :)

2011-11-28 @ 12:27:49
Postat av: Emelie-mamma till Wilde

Åååhhhhh GRATTIS....

Helt underbart söt :p

2011-11-28 @ 21:28:29
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken liten sötnos! Grattis!

2011-12-03 @ 19:59:35
URL: http://mamzter.wordpress.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0