På vift

Fick idag ett jättefint kort på posten med en liten present till My från gammelmormor och vi åkte genast för att köpa en babyvakt, vi har funderat ett tag på att köpa ett sådant och idag fick vi ett bra tillfälle. Vi tänkte försöka ha henne i sitt eget rum om nätterna och då underlättar ju en babyvakt.

Jag hoppas bara att det fungerar bra, att man inte ligger och lyssnar efter minsta lilla eller att mannen min inte ska höra.

Hur har ni gjort med era små? Använder ni babyvakt nåt eller har ni dom i erat sovrum tills dom blir äldre?


Kommentarer
Postat av: Emelie-mamma till Wilde

Wilde sover hos oss och kommer att göra tills han sover hela nätter. Jag skulle nog inte kunna sova om han låg i ett annat rum haha. Ja kollar ju så han andras minst 2ggr natt :/

2011-11-29 @ 19:09:19
URL: http://ebrathen.blogg.se/
Postat av: Elin Mios mamma

Mio sover i sin säng brevid mig å kommer göra det tills han blir stor och mamma klarar av och sova utan han i samma rum. Men baby vakt är ju en trygghet säkert om ni tänkt ha henne i sitt rum :)

2011-11-29 @ 20:40:57
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

wilda sover brevid mig i sängen.. =) har gjort sen första dagen.. dock sover johan på soffan just nu men när hon sover längre på nätterna får han flytta in :D haha

2011-11-30 @ 12:10:43
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0