"den måste hon ju bara ha"

Det blev hemmagjord pizza till middag idag, så gott!
Efter en jättemysig lördag ute på vift så ligger jag nu på soffan med Alfons och Felix bredvid mig. Vi började dagen med att åka till Hässelby för att köpa matbordet till vardagsrummet, sedan åkte vi till Sthlm och kikade i butiker. Älsklingen köpte faktiskt lite kläder till lillan idag, jag blev så stolt! ;-)

Han hittade en jättefin klänning till henne som blir perfekt att ha på jul, sen köpte han också ett par små vantar och en ursöt mössa. Jag hittade ett par byxor och en liten mössa till lillan, hon kommer va så söt i sina små kläder :-)
Bilder kommer upp under kvällen så häng kvar :-)

Dagens middag:
Hemmagjord pizza med tomat, paprika, spenat, lök, lufttorkad skinka och fetaost. Nom nom!


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0