Jag blir T O K I G !

Alltså, jag går hemma hela dagarna nu och jag menar inte att snacka skit om alla andra som också gör det men man kan ju undra vad fan vissa gör hemma!
Vi bor på 3:e våningen och precis under oss bor en tjej, nåt år äldre än mig skulle jag kunna tro, ensamstående mamma till en dotter i tidig dagisålder. Hon är en av de skummaste människorna jag har träffat någonsin! Första gången jag såg åbäket var när vi flytta in och det första hon säger när hon går förbi är: "När kommer knodden då?" Ja men hej på dig med.

Jag brukar inte vara den som bara gnäller och klagar men idag känner jag att det är rättfärdigat. Jag går hemma hela dagar men inte fan tror jag att jag är ensam om det och beter mig därefter! Man kan faktiskt tänka lite längre än vad näsan räcker! Hon spelar musik, förstå mig rätt - jag älskar musik, men jag vill fan inte bli påtvingad en massa musik.
Hon spelar för hela trappen och vad är det för musik hon spelar? Ibland kan man fan undra asså.. När det väl blir tyst och jag känner att jag äntligen kan sitta och bara slappna av, öppnar jag balkongdörren för att få in lite frisk luft - ni tror inte att hon drar igång världens konferans där ute då?

Folk får gärna sitta och prata men hon sitter där ute och röker som en jävla skorsten, hon är nånstans i 25 års åldern men låter som om hon vore 55+. Dags att sluta röka kanske??
Sen när jag väl stängt dörren, då går hon in och drar på värsta zigenarmusiken och ursäkta mig - jag är verkligen inte rasist eller något sånt men den där musiken får mina öron att blöda!

Skaffa ett jobb, köp dig ett liv - vad fan som helst men framförallt: Lär dig att respektera andra!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0