Fan vad hon är snygg!

så har man lyckats släpa sig upp ur sängen, solen skiner och jag känner verkligen
"H Ö S T", underbart! Idag ska Richard döma första innebandymatchen för säsongen så de ska vi så klart kika på, sen ska jag banne mig shoppa lite. Jag känner att jag måste få unna mig nåt.
Tanken slog mig igår att sen jag blev gravid så har jag inte prioriterat utseendet direkt, det har vart så mycket runt omkring ändå med jobb och vardag helt enkelt. Jag fick färgat håret igår och satte i mina extensions men såg sen att dom var lite mörkare än vad mitt hår blev så vi får se om jag låter dom sitta eller om jag tar ur dom idag innan man ska visa sig ute ;)

Men vad jag ville få fram var att jag igår för första gången på länge kände mig riktigt jävla snygg! Jag vill att Richard ska se på mig och tänka

"fan vad hon är snygg! och hon är min!".

Jag älskar verkligen att vara gravid, det är det bästa som hänt mig och jag har ju verkligen haft en drömgraviditet utan illamående, gått upp några få kilon som bara satt sig på magen osv.
Men igår slog det mig verkligen, har jag slutat bry mig om utseendet?
Nej, det blir det ändring på nu.

Nu ska jag fixa lite frukost, jag är sjukt hungrig och min sambo är bakis, hehe.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0