love Jollyroom.se

Fick ett tips från en läsare om att köpa ett stödbälte för min ryggvärk, jag kikade runt lite grann och hittade ett som jag tror kommer bli jättebra. Det finns på jollyroom och kostar 139 kr, känns helt klart värt att testa! När jag ändå var i farten klickade jag hem en gravid-bh, känns också som en bra grej att testa, den ser så bekväm ut och just nu föredrar jag bekvämt framför snyggt ;-)

Dessa två blev det:

 

Nu ska jag bara sitta och slappa lite, vänta på att älsklingen ska bli klar i fotostudion så vi kan åka och köpa gooooooodiiiis!! Idag har jag vart såå sugen på godis så det tänker jag unna mig! ;-)
Sen blire tacos också, är så sjukt hungrig nu så jag hoppas han skyndar på..! hihi.

Hoppas ni får en härlig fredagkväll med massor av fredagsmys, vi hörs imorn för nu tar jag och släpper datorn för resten av denna kväll :-)

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0