Det vankas påskmys.

Snö?! Ja det kunde man väl ana, det hindrade dock inte Richard från att ge sig ut och fota sin svåger när han idag har dammat av crossen. Lillfisan fick lite gröt till frukost, det var en riktig höjdare. Nu ligger hon och sover, håller tummarna för att det blir en stund så jag hinner kika lite efter en klänning till henne som hon kan ha efter dopet :-)

Ska börja packa lite inför helgen också, lite senare idag åker vi ut till Richards föräldrar i sommarstugan, idag ska sättas kakel! Hej hej, jag är inte alls nervös. Bara lite ;-)
Fick precis ringt min kära mormor, jag tänker ofta att jag ska ringa henne och bara fråga hur hon mår men man är alldeles för dålig på att ta sig tid och låter annat komma emellan. Men så fort jag hade lagt lillan så ringde jag henne och fick pratat lite med henne, hon blev så glad :-)

Så från mig till alla er som läser, glad påsk på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Glad påsk till er med =)

2012-04-06 @ 12:59:18
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0